1 Temmuz 2010 Perşembe

2 Temmuz iddaa yorumlarım

brezilya taraftarları
171 Hollanda-Brezilya
Turnuvanın iki favorisi çeyrek finalde karşı karşıya gelecek.Brezilya'nın Portekiz maçını saymazsak iki takımda gruplarda ve 2.turda kendi düzeylerindeki takımlarla karşılaşmadı.Brezilya 4 maçta 3 galibiyet 1 beraberlik alırken,Hollanda 4 maçta 4 galibiyet aldı.Daha önce yaptıkları 5 maçın 3'ünü Brezilya,2'sini Hollanda kazanmış.Son haberlere göre Brezilya'da Elano forma giyemiyecek.Her ne kadar iddaa da Brezilya favori gözüksede ben bu karşılaşmada Hollanda'nın kaybetmeyeceğini düşünüyorum.
Tahminim:1-0 çifte şanş.... 1.59
172 Uruguay-Gana
İki takımında çeyrek finale kadar gelmesi bile bence büyük bir başarı.Uruguay 4 maçta 3 galibiyet 1 beraberlik aldı.Gana 1 galibiyet 1 beraberlik 1 mağlubiyet alarak grubu tamamladıktan sonra Amerika karşısında normal süresi 1-1 biten maçta uzatmada Gyan'ın attığı golle çeyrek finale yükseldi.Gana 4 maçta 3 gol atıp 3 gol yerken,Uruguay 6 gol atıp 1 gol yedi.Ben bu maçta Uruguay bir adım önde olduğunu düşünüyorum.
Tahminim:1 ....1.9
Herkese iyi kazançlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder